Poster un commentaire

What a funny ad in the New York Times!

Last Tuesday, in the New York Times, the readers discovered a double white page… This enigmatic advertising promoted the release of a movie entitled “The Book Thief”.

But this choice of not using any words or picture to build the ad is not a coincidence because the movie deals with the value of written.

Thus, on this double page, we can only read an URL dedicated to the film:

Image

A beautiful way to show the importance of writing and catch reader’s attention: how would we feel if we found that the writings were gone when we would open our newspaper?

A great promotional campaign realized by 42 West!

Sources : http://www.konbini.com

Marie P.

Publicités

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s

%d blogueurs aiment cette page :